Malé kúpeľne inšpirujte sa
Čo robí kúpeľňu dokonalou? V minulosti pri zariaďovaní kúpeľne bola hlavným kritériom jej funkčnosť, no dnes sa začína vnímať aj ako priestor poskytujúci mnoho možností na estetické vyjadrenie. Geberit preto prichystal výzvu pre architektov a vyhlásil súťaž, kde bolo cieľom navrhnúť kúpeľňu a využiť čo najlepšie skromný priestor 6 m².
Mnoho ľudí dnes môže len snívať o priestranných kúpeľniach, aké poznáme zo stránok katalógov. Pôdorysy nových bytov sú čoraz menšie a práve kúpeľňa býva často miestnosťou, ktorá neoplýva veľkými rozmermi. Geberit verí, že aj keď je veľkosť limitujúca, vďaka kreativite a správne zvoleným produktom môže byť kúpeľňa stále štýlová a praktická. Ako inšpirácia slúžili návrhy talentovaných architektov a dizajnérov, ktorí najprv o hlasy bojovali v lokálnych kolách a následne 6 najlepších návrhov postúpilo do medzinárodného hlasovania.
Inšpirujte sa Bližšie informácie o návrhoch kúpeľní
Informácie
Vítame vás vo svete, kde sa stretáva jedinečný dizajn kúpeľní s výnimočnou kvalitou výrobkov Geberit. Všetky návrhy kúpeľní sú unikátne a skvelo odrážajú osobnosť svojich tvorcov.
Prezrite si atraktívne vizualizácie a pôdorys a zoznámte sa s nápadmi, ktoré viedli dizajnérov k vytvoreniu kúpeľne.
01
01 VERY PERI MGR. ART. MICHAL KYSELA
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Na pozadí rýchlo sa meniacich farebných trendov som chcel odprezentovať serióznu značku Geberit a jej sortiment kvalitného kúpeľňového zariadenia, ktorý je nadčasový.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Návrh je pre každého bez rozdielu veku, pohlavia či majetku. Je pre každého, kto má rád dizajn, trendy, pestré farby a kvalitné výrobky Geberit.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Za náš návrh nech hlasuje každý, komu sa páči. Kto miluje život, farby a zábavu.
Galéria návrhu kúpeľne
02 - Víťazný návrh
02 UP TO THE MOON ING. ARCH. IVETA LAJDOVÁ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
členenie na funkčné zóny | monumentalita priestoru so zapustenou vaňou | HYGGE atmosféra | mäkké oblé tvary zariaďovacích predmetov | kontrast s industriálnou časťou | autentické materiály snúbiace sa s kvalitou prvkov Geberit | symetria s vnesením napätia asymetrickým zrkadlom | deň - noc | symbol mesiaca
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Pre mladý pár z veľkomesta. Ona rojko, on nohami pevne na zemi. Obaja ambiciózni, nároční, poriadkumilovní, s láskou k detailom, kvalite, čistým líniám. Radi si užívajú relaxovanie v komfortnej vani.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Som architektkou. Ale teraz hlavne mamou. Prvotný koncept sa zrodil v noci pri dojčení. :) S prenesením zo skíc do reálnej grafiky mi pomohol kolega Jiří Krátký. Dôveru do mňa vložil manžel Štěpán. Teším sa na návrhy ostatných účastníkov a na ich príbehy. Hlasujte za ten, ktorý je najbližší vášmu srdcu.
Galéria návrhu kúpeľne
03
03 SIMPLE MAN ING. ARCH. SOŇA HORVÁTHOVÁ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Návrh využíva dizajnové, no najmä praktické zariaďovacie prvky a inštalačné systémy, ktoré uľahčujú údržbu a poskytujú maximálny komfort pre užívateľa.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Návrh je určený mladému mužovi, ktorý vyhľadáva praktické riešenia s minimálnou údržbou, maximálnym pohodlím a dizajnovým pánskym riešením.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Jednoduchosť, praktickosť, účelnosť, nadčasový dizajn, maximálny efekt na minimálnej ploche.
Galéria návrhu kúpeľne
04
04 LA FEMME Ing. arch. Lenka Pločicová
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Dizajn + funkciu.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Pre ženu, ktorá miluje život. Slobodnú, kreatívnu, s túžbou poznávať svet. Je nespútaná, má rada dobré jedlo, tanec, hudbu, vie, čo chce. Po náročnom dni si dopraje rýchlu energizujúcu sprchu, aby sa znova vrhla do víru života, alebo si napustí vaňu plnú vody. Zavrie oči a pri dobrej hudbe, sviečkach a vôni môže snívať o ďalekých krajinách, ponorí sa do hlbín samej seba... Vie, že potrebuje zharmonizovať svoju dušu, aby mohla žiariť pre všetkých okolo seba...
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Hlasujte za môj projekt, ak ste takou ženou a viete, že by ste sa v tejto kúpeľni cítili dobre, alebo ak ste muž, ktorý by ju chcel dopriať žene po svojom boku...
Galéria návrhu kúpeľne
05
05 ZÁŽITKOVÝ MINIMALIZMUS Ing. arch. Michaela Borodáčová
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Primárnym aspektom kúpeľne ZÁŽITKOVÝ MINIMALIZMUS je spojenie minimalizmu a výrazných materiálov. Zámerom je vytvorenie zážitkového priestoru, ktorý pracuje s jednoduchými produktami a výraznými povrchovými štruktúrami.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Ideálnym klientom kúpeľne ZÁŽITKOVÝ MINIMALIZMUS je mladá rodina, ktorá obľubuje praktické riešenia, no túži po originálnom dizajne, ktorý poteší. Kúpeľňa predstavuje príjemný zážitkový priestor, v ktorom človek túži zotrvať.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Kúpeľňa by mala byť zážitkom - čo tak zážitkovým minimalizmom?
Galéria návrhu kúpeľne
06
06 Camera obscura Ing. Peter Zvolenský
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Minimum plôch vyžadujúcich častú údržbu, čisté línie, malá veľká kúpeľňa.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Slobodný mestský človek s aktívnym životným štýlom.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Mojou účasťou v súťaži a prípadnou výhrou by som rád reprezentoval doma aj v zahraničí kvalitnú odbornú prípravu získanú na TU vo Zvolene a následne v praxi nadobudnuté odborné skúsenosti.
Galéria návrhu kúpeľne
07
07 Makový kúpeľ Ing. arch. Karolína Kováčová
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Dôraz bol kladený najmä na praktickosť – preto umývadlo s rozšírenou odkladacou plochou, preto plochá vanička namiesto žľabu, preto odkladacia zrkadlová skrinka nad umývadlom, preto úložná nika v sprche. Strohá kúpeľňová funkčnosť zjemnená použitím vodoodolnej tapety a dyhovaného obkladu.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Náročnejší klient, ktorý si potrpí na nevšedný dizajn a funkčnosť berie ako samozrejmosť.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Pretože má upokojujúcu atmosféru navodenú harmóniou materiálov a nepriamym podsvietením a po praktickej stránke mu vôbec nič nechýba.
Galéria návrhu kúpeľne
08
08 VÁNOK ING. ARCH. JANA MOTYČKOVÁ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Prioritou bolo logické usporiadanie produktov a ich nadčasové riešenie. Zamerala som sa na jednoduchosť prevedenia detailov, výraz materiálov a praktickosť.
Tvrdosť materiálov je zjemnená textilnými závesmi. Interiér pôsobí vzdušne.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Táto kúpeľňa je navrhnutá pre partnerský pár, ktorý miluje atmosféru historických interiérov, komfort moderných technológií a dizajn.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Návrh si kladie za cieľ, aby sa kúpeľňa stala miestom, kde zo seba človek nechá zmyť starosti všedného dňa, ovanie ho svieži vánok a slnečné lúče ho zahrejú ešte skôr, než sa zabalí do mäkkého froté.
Galéria návrhu kúpeľne
09
09 MARSALA SPIRIT ING. ARCH. JANA JANŮ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Kúpeľňa má obsahovať všetko potrebné, ale napriek tomu byť vzdušná a priestranná. Preto je sprchovací kút zapustený, aby v pravej časti vznikol priestor na police a práčku so sušičkou.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Návrh kúpeľne je súčasťou rekonštrukcie bytu 2 + kk v centrálnej časti mesta pre mladú podnikateľku, ktorá chce osobitý a moderný dizajn, ale zároveň, aby bolo v kúpeľni všetko potrebné.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Pretože aj malá kúpeľňa môže obsahovať všetko a zároveň tvoriť zaujímavý dizajn. V návrhu je ako dominantný prvok kúpeľne zvolená farba romantických duší Marsala (podľa sicílskeho mesta známeho produkciou vína Marsala), ktorá podčiarkne osobnosť klientky.
Galéria návrhu kúpeľne
10
10 CHERRY BLOSSOM MGR. ART. DOMINIKA KRAMARČÍKOVÁ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Pri tvorbe návrhu kúpeľne som kládla dôraz predovšetkým na aktuálne trendy v dizajne a ekologický dopad použitého materiálu. Použité produkty výborne zapadajú do minimalistického konceptu celej kúpeľne, ktorá spája praktickú stránku s nadčasovým dizajnom série Geberit ONE. Ich jedinečný tvar a funkcia ponúkajú užívateľovi nezabudnuteľný zážitok.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Návrh kúpeľne je určený pre slobodného cieľavedomého mestského človeka, ktorý ocení moderné materiály a tvary inšpirované prírodou a zároveň je otvorený experimentovaniu s novými povrchmi. Vďaka nim sa bude v kúpeľni cítiť uvoľnene a vychutná si relax po náročnom pracovnom dni v rušnom meste.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Projekt kúpeľne je v duchu minimalizmu, kde každý produkt má svoju opodstatnenú úlohu. Vďaka tomu je priestor čistý a vzdušný. Zlaté detaily dopĺňajú charakter inak pomerne jednoduchého priestoru a dávajú mu punc jedinečnosti.
Galéria návrhu kúpeľne
11
11 TMAVÁ ELEGANCIA Bc. Peter Nestor
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Primárnymi aspektmi kúpeľne TMAVÁ ELEGANCIA je spojenie kontrastov a elegancie. Zámerom je vytvorenie zážitkového priestoru, ktorý pracuje s vysokým kontrastom a farebnou jednoduchosťou.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Ideálnym klientom kúpeľne TMAVÁ ELEGANCIA sú mladí minimalisti a extroverti, ktorí obľubujú ruch veľkomesta, cestovanie a štýlové riešenia vo svojom živote.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Kúpeľňa by mala byť zážitkom - čo tak tmavou eleganciou?
Galéria návrhu kúpeľne
12
12 Dotyk prírody Mgr. art. Aneta Rakovská
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Použitie prírodu pripomínajúcich materiálov a farieb. Farebne doladené doplnky vo farbe mora - azúrová farba. Obklad - naturálny drevodekor s motívom dreva. Prírodný materiál pripomínajúci kamene (obklad). Farebné prevedenie nábytku - prírodný úkaz, láva - tmavosivá antracitová farba. Svietidlá v tvare rozfúkanej púpavky.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Pre mladú dvojicu, ktorá má rada relax v horách v našej prírode (turistika, vychádzky, bežkovanie, lyžovanie, beh alebo len piknik v lese).
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Myslím, že je veľmi vydarený a vhodný na odprezentovanie značky Geberit.
Galéria návrhu kúpeľne
13
13 ČISTOTA A ELEGANCIA VO FUNKČNEJ PODOBE ING. ARCH. ALEXANDRA KIŠOVÁ
Na aké aspekty bol kladený zvláštny dôraz s ohľadom na použité produkty/vybavenie?
Nadčasové, trvácne, funkčné a inovatívne riešenia produktov, prepracované do detailu.
Pre koho je návrh kúpeľne určený?
Mladý slobodný mestský človek/pár.
Prečo by mali ľudia za váš projekt hlasovať?
Žiadne prvoplánové riešenie kúpeľne. Jednoduchý, elegantný dizajn výrobkov odhaľuje pri každodennom používaní svoje inovatívne riešenia, skvalitňujúce život. Kozmetika a spotrebiče osobnej hygieny si nájdu svoje miesto, technologické riešenia odbremeňujú priestor od rušivých elementov a tvoria minimalistický dizajn, jednoduchý na údržbu.
Galéria návrhu kúpeľne
Návrhy kúpeľní z medzinárodnej súťaže
INŠPIRUJTE SA Bližšie informácie o návrhoch kúpeľní
01 - BJERG arkitektur
Návrh 01 - Serenity Bjerg Arkitektur, Dánsko
Názov spoločnosti
BJERG arkitektur A/S
Pracovná oblasť/špecializácia
architektúra, 3D modelovanie, skicovanie, dizajn
Ako znie názov vášho návrhu?
Serenity
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Dôraz sme kládli najmä na vnímanie zmyslov, čiže na integráciu svetla, materiálov a textúr.
Rozhodli sme sa pre jednoduché produkty s nenáročnou údržbou, ktoré vďaka svojim jednotným povrchom vyzerajú noblesne.
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Náš dizajn kúpeľne je vhodný pre každého, kto chce vyššiu kvalitu v každodennom živote. Zelená kúpeľňa, ktorá vnesie pokoj a rovnováhu do každodenného kúpeľňového rituálu.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Náš dizajn ponúka zmyslovo bohatý zážitok. Poskytuje dobrý začiatok a ukončenie dňa v upokojujúcom prostredí. Zelený a nadčasový dizajn, ktorý prináša pokoj a rovnováhu do každodenných kúpeľňových rituálov.
02 - N. Attanayake
Návrh 02 - Loo of a Lifetime Nimi Attanayake, Veľká Británia
Meno a priezvisko
Nimi Attanayake
Názov spoločnosti
nimtim Architects
Pracovná pozícia
Riaditeľka
Pracovná oblasť/špecializácia
Interiérový dizajn
Ako znie názov vášho návrhu?
Loo of a Lifetime (Kúpeľňa na celý život)
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Vytvoriť kúpeľňu na celý život znamená vybrať materiály, ktoré sú odolné a majú dlhú životnosť. Z krátkodobého hľadiska treba brať do úvahy trvalú udržateľnosť, ale aj dlhú životnosť.
Vysoko flexibilný úložný systém vyrobený z dosky z recyklovaného plastu dobre poslúži rôznym vekovým skupinám. Chceli sme vytvoriť kúpeľňu, ktorá sa prispôsobí meniacim sa požiadavkám ľudí rôzneho veku.
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Podľa nás musí kúpeľňa vydržať celý život (dokonca aj viacero generácií). Vzhľadom na emisie oxidu uhličitého a náklady na nie neobmedzene dostupné materiály, ktoré sú pre kúpeľňu potrebné, musíme vytvárať priestory, ktoré sú prispôsobivé, flexibilné, odolné a majú dlhú životnosť.
Naše požiadavky a očakávania na kúpeľňu sa v priebehu rokov výrazne menia. Kúpeľňa pre bábätká musí byť bezpečná, pre malé deti stimulujúca, no odolná. V mladosti a dospelosti má poskytovať oddych, vo vyššom veku uprednostňujeme bezbariérovosť a jednoduché používanie.
Chceli by sme vytvoriť kúpeľňu, ktorá spĺňa všetky uvedené požiadavky, pričom si zachováva premyslený a elegantný dizajn – priestor, v ktorom sa radi zdržiavate a kde praktické požiadavky nemusia narážať na kompromisy v oblasti vzhľadu a atmosféry. Kúpeľňa je vytvorená pre všetkých ľudí v každej životnej etape. Naša kúpeľňa je určená pre viacgeneračné bývanie. Tam patria napríklad malé deti, tínedžeri, dospelí a starší ľudia.
Trend viacgeneračného bývania je v Spojenom kráľovstve na vzostupe, najmä v mestách, v ktorých vysoké ceny nehnuteľností nútia mladých ľudí bývať dlhšie u rodičov, kým si nebudú môcť kúpiť alebo prenajať vlastný byt. Náklady na opatrovanie dieťaťa je jedným z faktorov, ktorý podporuje spoločné bývanie so starými rodičmi, ktorí môžu pomôcť s opatrovaním vnúčat. Dospelí sa navyše môžu o svojich starších členov rodiny postarať sami, takže odpadá nutnosť sťahovať sa do domova dôchodcov či iného opatrovateľského zariadenia.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Myslíme si, že kúpeľňa by mala vydržať celý život. Musí byť prispôsobivá, flexibilná a odolná. Naše požiadavky a očakávania sa v priebehu rokov výrazne menia. Pri malých deťoch musí byť kúpeľňa nielen bezpečná a odolná, ale aj stimulujúca. Tínedžeri a dospelí hľadajú v kúpeľni oddych, staršie osoby bezbariérový prístup. Naše kúpeľne spĺňajú všetky tieto požiadavky a budete v nich určite radi tráviť čas.
03 - A. Schweizer
Návrh 03 - Size doesn’t matter. Style does. Andrin Schweizer, Švajčiarsko
Meno a priezvisko
Andrin Schweizer
Názov spoločnosti
Andrin Schweizer Company
Pracovná pozícia
Architekt ETH/SIA
Pracovná oblasť/špecializácia
Interiérový dizajn
Ako znie názov vášho návrhu?
Size doesn’t matter. Style does. (Na veľkosti nezáleží. Na štýle áno.)
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Východiskovým prvkom návrhu je umývadlo ONE. Umývadlo je na jednej strane veľmi minimalistické a funkčné, na druhej strane vyžaruje teplo a eleganciu vďaka svojmu vyhotoveniu z orechového dreva. Presne tieto vlastnosti odzrkadľuje náš návrh.
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Kúpeľňa je navrhnutá pre ľudí, ktorí majú blízko k dizajnu, pre ktorých je dôležité mať kúpeľňu, v ktorej sa cítia dobre.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Návrh je dôkazom toho, že aj na pár metroch štvorcových je možné vykúzliť štýlovú kúpeľňu. Materiály, ktoré spolu dokonale ladia, a rafinovaná štruktúra priestoru poskytujú eleganciu a intimitu.
04 - I. Lajdová
Návrh 04 - UP TO THE MOON Iveta Lajdová, Česká republika
Meno a priezvisko
Iveta Lajdová
Názov spoločnosti
SLIM
Pracovná pozícia
hlavná architektka | spoluzakladateľka ateliéru
Pracovná oblasť/špecializácia
architektúra | interiérový dizajn
Ako znie názov vášho návrhu?
UP TO THE MOON (Až na mesiac)
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Rozdelenie na funkčné zóny | monumentalita priestoru so zapustenou vaňou | atmosféra HYGGE | mäkké oblé tvary predmetov zariadenia | kontrast s industriálnou časťou | autentické materiály v kombinácii s kvalitnými prvkami značky Geberit | symetria napätia vnesená asymetrickým zrkadlom | deň a noc | symbol mesiaca
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Mladá dvojica z veľkomesta.
Ona má hlavu v oblakoch, on stojí nohami pevne na zemi.
Obaja sú ambiciózni, nároční a milujú poriadok, detaily, kvalitu a čisté línie.
Radi si oddýchnu v pohodlnej vani.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Som architektka. Teraz som však najmä mama. Prvotný koncept sa zrodil v noci počas dojčenia. :) Môj kolega, Jiří Krátký, mi pomohol preniesť náčrty do reálnej grafiky. Môj manžel Štěpán mi zas dodal dôveru. Teším sa na návrhy ostatných účastníkov a ich príbehy. Hlasujte za návrh, ktorý je vášmu srdcu najbližší.
05 - Ippolito Fleitz Group
Návrh 05 - Geberit Biophilic Bathroom Ippolito Fleitz Group, Nemecko
Meno a priezvisko
Tilla Goldberg
Názov spoločnosti
Ippolito Fleitz Group – Identity Architects
(Stuttgart/Berlín/Šanghaj)
Pracovná pozícia
Riaditeľka pre oblast firemných interiérov a produktového dizajnu
Pracovná oblasť/špecializácia
Tvorba firemných priestorov a korporátnej architektúry, návrhy nábytku, svetiel a materiálov
Ako znie názov vášho návrhu?
Geberit Biophilic Bathroom od Ippolito Fleitz Group
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Kúpeľňa je najzmyslovejšou miestnosťou v dome. Náš návrh predstavuje jemný, vzdušný priestor, miesto naplnené atmosférickým svetlom.
Použili sme veľmi prírodné, haptické a zmyslové materiály. Napríklad dýchajúce hlinené steny, kontrastné drsné a reflexné povrchy. Miestnosť plná života. Priestor naplnený rastlinami, aj keď tam nikto nie je.
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Zvedavé a odvážne osoby, ktoré milujú ponoriť sa do fascinujúcich priestorov.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Návrh ďaleko presahuje koncept funkčnej kúpeľňe.
- miesto, kde svoj deň začínate a končíte,
- miesto pre seba, ME TIME,
- malá wellness oáza,
- miestnosť, kde sa budete cítiť dobre...
- ...a tieto momenty budete chcieť zdieľať s celým svetom na svojich selfie.
Dizajnérsky koncept, ktorý vyjadruje lásku k prírode a udržateľnosť a na 6 metroch štvorcových vytvára veľmi intímny priestor pre identitu.
06 - E. Ivos
Návrh 06 - Better 4 you Eva Ivos, Francúzsko
Meno a priezvisko
Eva Ivos
Názov spoločnosti
EVA IVOS
Pracovná pozícia
Interiérový dizajnér/konateľ spoločnosti
Pracovná oblasť/špecializácia
Interiérový dizajn a navrhovanie nábytku na mieru
Ako znie názov vášho návrhu?
Better 4 you
Akým aspektom výrobkov a zariadenia ste venovali mimoriadnu pozornosť?
Kúpeľňa by mala byť prispôsobivá a trvácna, aby ponúkala kvalitu, nadčasový dizajn a predovšetkým reagovala na vývoj používateľa v čase bez ohľadu na vek a mobilitu. Formát a funkcie spĺňajú požiadavky všetkých – od bábätka až po seniora.
Pre koho je dizajn kúpeľne určený?
Projekt je prispôsobený medzigeneračnej rodine, ktorú tvorí pár a jeho deti (od bábätka až po tínedžera), ako aj starí rodičia, čo zodpovedá aktuálnemu trendu.
Prečo by mali ľudia hlasovať za váš dizajn?
Návrh sa vyznačuje flexibilitou a trvácnosťou: Flexibilita spĺňa požiadavky viacerých generácií a rôznych kultúrnych zvyklostí a trvácnosť je zasa synonymom neutrálneho nadčasového dizajnu, kvality a komfortu, ktoré redukujú jeho dopad na životné prostredie.