Pomoc a podpora od spoločnosti Geberit

„Sprevádzať a podporovať“ namiesto „dodať a zabudnúť“ 

Obchodný zástupca spoločnosti Geberit radí inštalatérom na stavbe

Či už priamo na stavbe, po telefóne alebo online, spoločnosť Geberit poskytuje cennú podporu svojim zákazníkom z radov remeselníkov a živnostníkov pri ich každodennej činnosti.

V spoločnosti Geberit totiž kladieme veľký dôraz na celý životný cyklus našich produktov. Včasná dostupnosť výrobkov spolu s efektívnymi procesmi inštalácie a dlhodobou spoľahlivosťou sú dôležitými prvkami na zabezpečenie udržateľného úspechu každého stavebného projektu.

Komplexná podpora

Náš prístup zameraný na zákazníka bol vždy hlboko zakorenený v kultúre našej spoločnosti. Úspech spoločnosti Geberit je v skutočnosti postavený na neochvejnej dôvere, ktorú nám naši zákazníci naďalej prejavujú. Úspech našich zákazníkov je pre nás dôležitejší ako naše krátkodobé predajné čísla, a preto spoločnosť Geberit poskytuje svojim zákazníkom komplexný rozsah služieb a podpory, ktoré im pomáhajú počas výstavby a prevádzkových fáz ich každodennej práce.

Len jeden telefonát 

Náš tím služieb zákazníkom radí inštalatérom a zákazníkom

Ak zistíte, že vaša inštalácia na mieste nie je úplne podľa plánu, naši technickí poradcovia sú vždy pripravení pomôcť prostredníctvom našej zákazníckej linky.
Kvalifikovaný personál v našich centrách podpory pozná výrobky Geberit do hĺbky, takže je v ideálnej pozícii ponúknuť vám riešenie prakticky akéhokoľvek problému – bez ohľadu na to, aké staré sú vaše výrobky. Naši poradcovia sa môžu pozrieť na každý výrobok, ktorý máte na stavbe, a vyriešiť váš problém po telefóne.

Mimochodom, pre náhradné diely na podomietkové splachovacie nádržky garantujeme 50-ročnú dostupnosť, a na tie, ktoré sa vzťahujú na iné výrobky, garantujeme minimálne 25-ročnú dostupnosť. Táto vynikajúca dostupnosť náhradných dielov je ďalšou z mnohých služieb, ktoré ponúkame, aby sme vám zaručili úplný pokoj.

Technické služby na mieste 

Obchodný zástupca spoločnosti Geberit skontroluje správnosť inštalácie.

Ak máte otázky, máme na ne odpovede.

Aj ako odborník na sanitárnu techniku môžete občas zistiť, že potrebujete našu pomoc s projektom alebo odpovede na technické otázky o našich výrobkoch. Náš technický tím má vysoké znalosti o technických a konštrukčných aspektoch sveta inštalatérstva a dobre sa orientuje v rôznych miestnych predpisoch. Členovia nášho tímu sú často sami vysokokvalifikovaní odborníci a dobre poznajú problémy a požiadavky na staveniskách.

Keďže každé stavenisko je iné, poradcovia spoločnosti Geberit uprednostňujú servis na mieste. To im umožňuje spolupracovať so zákazníkmi, analyzovať situáciu a poradiť riešenia. Týmto spôsobom môže spoločnosť Geberit zabezpečiť, aby sa každodenné problémy riešili primerane a s dlhodobým účinkom.

Kontrola a schválenie spoločnosti Geberit 

Kontrolné zoznamy sa používajú na zabezpečenie správneho vykonania inštalácií

Naši technickí poradcovia môžu na požiadanie vykonať aj záverečné kontroly dokončených inštalácií. Títo odborníci systematicky preskúmajú všetky relevantné aspekty inštalácie na stavenisku. V prípade potreby alebo na požiadanie sa spoločne s vami vyriešia všetky problémy, ktoré si vyžadujú pozornosť, a prediskutujú sa potrebné opatrenia.

Kontrola inštalácie zahŕňa nielen posúdenie nainštalovaných potrubí na prívod čistej vody a odvod odpadovej vody, vrátane ich zváraných alebo lisovaných spojov (tvaroviek a komponentov), ale aj posúdenie predpisov o zvukovej a protipožiarnej ochrane. Tento proces zefektívňuje následné úradné schválenie stavebného projektu.

Nástroje a aplikácie pre profesionálov 

Odbornosť spoločnosti Geberit je s aplikáciou Geberit Pro vždy na dosah ruky.

Ak náš technický tím nie je priamo k dispozícii, ponúkame aj celý rad ďalších zdrojov, keď potrebujete našu pomoc, vrátane nástrojov online podpory, aplikácií a telefónnych liniek.

Poskytujú interaktívnu podporu pri inštalácii, údržbe a servise vašich sanitárnych systémov a zariadení.

Pozrite si naše digitálne nástroje

Objavte podobný obsah